Hledám živnostníka

nebo nebo  Seznam oborů

Nápověda

Jak portál Živnostníci.cz funguje? Vyberte si z níže uvedených nápověd:

1.    Registrace

1.1.            Registrace zdarma

1.1.1.      Kdo se může zaregistrovat?

  • Registrovat se může jakákoli fyzická osoba samostatně výdělečně činná podnikající dle zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů.
  • Základní registrace je zcela zdarma, nehradíte tak žádné poplatky spojené s užíváním portálu Živnostníci.cz.

 

1.1.2.      Jak se mohu zaregistrovat?

  • Registrace je velmi jednoduchá, stačí kliknout na odkaz na titulní straně ZDARMA SE ZAREGISTROVAT a poté vyplnit povinné položky. K dokončení registrace je nutné souhlasit s obchodními podmínkami.

 

1.1.3.      Jak budu moci portál využívat, když mám profil zdarma?

  • Živnostník (dále jen uživatel) může portál využívat zcela bez omezení, dle dostupných možností.
  • Můžete si spravovat svůj profil, vložit profilovou fotografii, měnit místa působení, měnit svou činnost, kontakty a také své texty. Uživatel může obdržet i poptávky, které byly určeny pouze jemu.

1.1.4.      Budu mít možnost získat poptávku, pokud jsem zaregistrovaný zdarma?

  • Ano. I pokud je uživatel zaregistrovaný zdarma, může obdržet poptávku.
  • Má to však svá omezení. Pokud je uživatel zaregistrovaný zdarma, není mu umožněno získat poptávky tzv. hromadné a rychlé. To jsou poptávky, které jsou zaslány více jak jednomu živnostníkovi.

 

1.1.5.      Mohu se podívat na seznam poptávek a zjistit kontakty poptávajících?

  • Bohužel i toto má svá omezení. Uživatel má možnost nahlédnout jaké poptávky byly vytvořeny, ale nemůže nahlížet do kontaktů poptávajících.

 

1.1.6.      Jaké fotografie si budu moci na svůj profil nahrát?

  • Uživatel si může nahrát svou profilovou fotografii, kterou může kdykoli změnit či odstranit.
  • Uživateli není umožněno nahrávání svých vlastních referencí. Pro nahrávání fotografií je zapotřebí místo na disku, a proto je tato kategorie zařazena do placené verze.

 

1.1.7.      V jakém pořadí se bude můj profil zobrazovat?

  • Váš profil se bude zobrazovat až za profily, které jsou placené (premium).
  • Důležité je hlavní místo působiště (okr. město). Toto město je nadřazené místům ostatního působiště.
  • Pro příklad: pokud jsem z Loun a jako hlavní působiště jsem zadal Louny, tak se můj profil zobrazí před uživatelem, který je např. z Mostu, ale i v ostatním působišti zadal Louny.

 

1.1.8.      Mohu si změnit tarif zdarma na tarif premium?

  • Ano, ve svém profilu tuto možnost máte. Tato možnost je v záložce platby.
  • Jakmile si tarif změníte, tak můžete tarif premium využívat po dobu 10 dnů zdarma, protože do této doby bude systém čekat na příchozí platbu.
  • Pokud platbu do 10 dnů neprovedete, bude váš tarif změněn opět na tarif zdarma.
  • Lhůtu 10 dnů máte pouze při prvním prodloužení. Nelze tedy počítat s tím, že si takto budete tarif zkoušet pořád dokola.

 

1.2.            Registrace PREMIUM (placená)

1.2.1.      Kdo se může zaregistrovat?

  • Registrovat se může jakákoli fyzická osoba samostatně výdělečně činná podnikající dle zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů.
  • Základní registrace je zcela zdarma, nehradíte tak žádné poplatky spojené s užíváním portálu Živnostníci.cz.

 

1.2.2.      Jak se mohu zaregistrovat?

  • Registrace je velmi jednoduchá, stačí kliknout na odkaz na titulní straně ZDARMA SE ZAREGISTROVAT a poté vyplnit povinné položky. K dokončení registrace je nutné souhlasit s obchodními podmínkami.

 

1.2.3.      Jak mohu portál využívat?

  • Živnostník (dále jen uživatel), může portál využívat zcela bez omezení, dle dostupných možností.
  • Můžete si spravovat svůj profil, vložit profilovou fotografii, vložit své reference, měnit místa působení, měnit svou činnost, kontakty, a také své texty. Získávat poptávky a také kontakty na poptávající. (více o profilu v dalších nápovědách)

1.2.4.      Získávání poptávek a kontaktů na poptávající?

  • Uživatel prostřednictvím portálu může obdržet poptávky, které byly určeny přímo jemu, nebo také poptávky, které byly zaslány tzv. hromadně. To znamená, že si poptávající vybral více živnostníků a jim poptávku zaslal.
  • Uživatel má dále možnost získávat poptávky přímo z náhledu seznamu poptávek. Jestliže poptávající zadal tzv. rychlou poptávku (tj. poptávka, která nebyla určena konkrétním živnostníkům), má uživatel možnost poptávku rozbalit a získat tak kontakt na poptávajícího.

 

1.2.5.      Jak se o příchozí poptávce dozvím?

  • Uživatel se o příchozí poptávce může dozvědět několika způsoby.
  • 1) Poptávka, která byla určena přímo jemu, bude uživateli zaslána na jeho e-mail, který uvedl v registraci (pozn. e-mail si může kdykoli změnit).
  • 2) Poptávka, která byla určena přímo jemu, bude uživateli zapsána přímo v jeho profilu.
  • 3) Poptávky, které byly zadány přes odkaz rychlé poptávky, získá uživatel přímo z náhledu seznamu poptávek.

 

1.2.6.      Jaké fotografie si budu moci na svůj profil nahrát?

  • Uživatel si může nahrát fotografii svého vlastního profilu a samozřejmě ji kdykoli změnit či odstranit.
  • Uživatel si může nahrát své vlastní fotografie (reference). Může si vytvářet alba, spravovat je a mazat.
  • Maximální velikost fotografie je 3Mb a nahrát může až 10 fotografií najednou.

 

1.2.7.      Zobrazí se mi fotografie v seznamu vyhledaných živnostníků?

  • Ano. Automaticky se zobrazí všechny fotografie, které uživatel do svého profilu nahraje.
  • Pokud si chce změnit pořadí a preferovat vybrané fotografie, tak toto může učinit přes úpravu fotografie.

 

1.2.8.      V jakém pořadí se bude můj profil zobrazovat?

  • Váš profil se bude zobrazovat mezi prvními ve výsledku vyhledávání.
  • Absolutní přednost má v tomto případě Váš profil a hlavní místo působiště.
  • Pro příklad: pokud jsem z Loun a jako hlavní působiště jsem zadal Louny, tak se můj profil zobrazí před uživatelem, který je např. z Mostu, ale i v ostatním působišti zadal Louny. Toto platí i pro profily, které jsou zaregistrovány zdarma, ale jsou zobrazeny až za výsledky vyhledání profilů premium.

 

1.2.9.      Jak mám uhradit požadovanou částku?

  • Po dokončení registrace Vám budou e-mailem doručeny veškeré fakturační údaje.
  • Požadovanou částku je nutné uhradit do 10 dnů od provedení registrace.
  • V případě, že nebude částka zaslána do 10 dnů, bude Váš tarif premium změněn na tarif zdarma.
  • Po obdržení požadované částky Vám bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vaši e-mailovou adresu.

 

1.2.10.  Co dělat, když jsem částku zapomněl uhradit a mám nyní premium tarif
změněný na tarif zdarma?

  • Pokud nastala tato situace a chcete využívat tarif premium, tak postačí, když jen zašlete požadovanou částku dle pokynu ve Vašem e-mailu.
  • Placené období se bude počítat od doby, kdy bude částka připsána na náš účet.

 

1.2.11.  Mohu si placené období prodloužit?

  • Ano, pokud chcete, můžete si Vaše období kdykoli prodloužit.
  • Příklad: Pokud mám tarif premium na 1 rok a uběhlo už např. 6 měsíců. Chtěl bych si tarif prodloužit o jeden rok. Stačí, když se přihlásíte na svůj profil a zvolíte záložku platby. Zde pak jednoduše zadáte prodloužit tarif a vyberete ten, který Vám bude vyhovovat.

 

1.2.12.  Mám nějaké zvýhodnění, pokud si vyberu tarif premium na delší dobu?

  • Ano, pokud si vyberete např. tarif premium na 3 roky, tak zaplatíte 4.500,- Kč oproti 5.250,- Kč (to jsou 3 měsíce zdarma).
  • Pokud byste se rozhodli pro tarif premium na 5 let, tak zaplatíte jen 7.000,-Kč oproti 8.750,-Kč (a to je 1 rok zdarma)

 

1.2.13.  Jsem živnostník a jsem také plátce DPH, mohu si uplatnit odpočet?

  • Ano, jsme plátci DPH a můžete tak odpočet uplatnit.
  • Ceny registrace jsou uvedeny včetně DPH.

 

1.2.14.  Jaké jsou výhody oproti tarifu zdarma?

  • každý 150. zaregistrovaný premium živnostník získá tablet pro podporu svého podnikání.
  • Můžete si zadat odkaz na své vlastní webové stránky
  • Velký prezentační prostor
  • Získání hromadných poptávek
  • Získání kontaktů na rychlé poptávky
  • Možnost zobrazení na úvodní straně portálu
  • Zobrazení statistik zobrazení Vašeho profilu
  • Při registraci na delší období sleva až jeden rok

 

 

2.    Vyhledávání

2.1.            Vyhledávání přes formulář

2.1.1.      Jak si mohu vyhledat živnostníka přes formulář?

  • Zcela jednoduše. Postačí, když do jednoho z polí vypíšete částečně obor, město, anebo příjmení toho, koho hledáte. Z našeptaných výsledků ji vyberete konkrétně a dáte vyhledat.
  • Z níže vyhledaných výsledků si tak můžete prohlédnout profily zaregistrovaných živnostníků.

2.1.2.      Když si nejsem jistý/á jak se obor, který hledám, jmenuje?

  • Pod vyplňovacím polem obor je malá nápověda seznam oborů. Když tuto nápovědu otevřete, můžete se podívat na hlavní obory, které jsou v katalogu, a tyto dále rozbalit na tzv. podobory.


  • Jakmile zde obor najdete, postačí, když na něj kliknete a obor se vám do kolonky vypíše.

 

2.1.3.      Jaké výsledky se mi zobrazují ve vyhledávání a v jakém pořadí?

  • Zobrazí se výsledky dle zadaných kritérií.
  • Pokud zadaný výraz není v databázi, tak se Vám zobrazí informace, že musíte vybrat z našeptaných možností.
  • Pokud zadáte město, ve kterém nejsou zaregistrovaní žádní živnostníci, zobrazí se Vám tato informace ve výsledku vyhledání a zároveň Vám systém nabídne seznam živnostníků z nejbližšího okolí.
  • V prvních pozicích jsou vyhledaní živnostníci, kteří mají profil premium a zadané hlavní působiště dle Vámi zvoleného města. Za těmito výsledky jsou rovněž premium živnostníci, kteří nemají toto město jako hlavní působiště, ale jako působiště ostatní. Následně jsou ve výsledku zobrazeny profily živnostníků, kteří jsou registrováni zdarma.

 

2.2.            Vyhledávání pomocí mapy

2.2.1.      Jak si mohu vyhledat živnostníka pomocí mapy?

  • Zvolte kraj, kde chcete živnostníka hledat.
  • Potom okresní město a do vyplňovacího pole vpravo vyplňte obor, který v tomto konkrétním městě nebo kraji hledáte.
  • Z níže vyhledaných výsledků si tak můžete prohlédnout profily zaregistrovaných živnostníků.

2.2.2.      Když si nejsem jistý/á jak se obor, který hledám, jmenuje?

  • Pod vyplňovacím polem obor je malá nápověda seznam oborů. Když tuto nápovědu otevřete, můžete se podívat na hlavní obory, které jsou v katalogu, a tyto dále rozbalit na tzv. podobory.

 


  • Jakmile zde obor najdete, postačí, když na něj kliknete a obor se vám do kolonky vypíše.

 

2.2.3.      Jaké výsledky se mi zobrazují ve vyhledávání a v jakém pořadí?

  • Zobrazí se výsledky dle zadaných kritérií.
  • Pokud zadaný výraz není v databázi, tak se Vám zobrazí informace, že musíte vybrat z našeptaných možností.
  • Pokud zadáte město, ve kterém nejsou zaregistrovaní žádní živnostníci, zobrazí se Vám tato informace ve výsledku vyhledání a zároveň Vám systém nabídne seznam živnostníků z nejbližšího okolí.
  • V prvních pozicích jsou vyhledaní živnostníci, kteří mají profil premium a zadané hlavní působiště dle Vámi zvoleného města. Za těmito výsledky jsou rovněž premium živnostníci, kteří nemají toto město, jako hlavní působiště, ale jako působiště ostatní. Následně jsou ve výsledku zobrazeny profily živnostníků, kteří jsou registrováni zdarma.

 

 

3.    Poptávky

3.1.            Rychlá poptávka

3.1.1.      Co znamená rychlá poptávka?

  • Rychlá poptávka je poptávkou, která nebyla adresována konkrétnímu živnostníkovi.

 

3.1.2.      Kdo může rychlou poptávku zadat?

  • Kdokoli, kdo hledá živnostníka.

 

3.1.3.      Co je výhodné na rychlé poptávce?

  • Rychlost zadání, nemusíte nikoho hledat a nic si prohlížet. Je to rychlé, jednoduché a zdarma. Potom již počkám na e-maily s nabídkami.

 

3.1.4.      Kdo všechno rychlou poptávku uvidí?

  • Uvidí ji kdokoli, kdo se na seznamu poptávek podívá.
  • Kontakt na poptávajícího uvidí však pouze registrovaní premium uživatelé.

 

3.2.            Individuální (hromadná) poptávka

3.2.1.      Co znamená individuální (hromadná) poptávka?

  • Poptávka, která byla zaslána konkrétnímu živnostníkovi nebo více konkrétním živnostníkům.

 

3.2.2.      Kdo může poptávku zadat?

  • Kdokoli, kdo hledá živnostníka.

 

3.2.3.      Co je výhodné na individuální (hromadné) poptávce?

  • Poptávající poptá přesně toho, koho si vybere.
  • Poptávající nedostane desítky e-mailů, kterými se bude muset pročítat a následně opět oslovovat ty, které si vybral.
  • Ve vyhledaných výsledcích si může zaškrtnout jen ty, které se mu líbí.

 

3.2.4.      Kdo všechno individuální poptávku uvidí?

  • Uvidí ji kdokoli, kdo se na seznam poptávek podívá.
  • Kontakt na poptávajícího uvidí však pouze ten, komu byla poptávka určena.

 

3.2.5.      Budu mít nějakou zpětnou vazbu o poptávce, kterou jsem zaslal/a?

  • Ano, po dokončení poptávky budete přesměrování na seznam poptávek a Vaší poptávku.
  • Do Vašeho e-mailu Vám přijde informace se zněním Vaší poptávky a seznamem, komu byla poptávka určena.


Nejnovější poptávka

Hledám šikovné zedníky

Středočeský kraj

Hledám šikovné řemeslníky na Ičo s vlastním autem pro dlouhodobou spolupráci na stavbách v Praze a Středních Čechách, platím od...

ZOBRAZIT VŠECHNY POPTÁVKY

Business aktuality

Novinky v zákoně o DPH od roku 2015

26. ledna 2015, 16:57

Vybrali jsme pro Vás nejzásadnější novinky poslední novely zákona o DPH

Rozšířené vyhledávání

4. září 2014, 23:20

Dnešním dnem na portálu přibyla možnost podrobnějšího vyhledávání

Připravujeme mobilní verzi

11. července 2014, 19:00

Portál Živnostníci.cz připravuje mobilní verzi

Všechny články

reklama
Ukázka reklamy na hlavní stránce Geopolis
reklama
BOZP online Geopolis 2